Archives of Cases

Marc en de organisatie van stakeholdersmanagement

Bij Media Groep Limburg is vanuit de PR vertegenwoordigers de gedachte ontstaan om een nauwere band te krijgen met de belangrijkste stakeholders in de provincie. Als belangrijk medium in de provincie is een goede relatie essentieel. Met een multidisciplinair team hebben we onderzoek gedaan naar de kracht van stakeholders management en de wijze waarop dat […]

Marc als event organisator

De Mega Opera’s in MECC Maastricht   Heb je wel eens een mega opera georganiseerd? Ik in ieder geval niet totdat er door het wegvallen van een grote beurs een gat in de halbezetting en de begroting van het MECC ontstond. We kwamen op het lumineuze idee om de aftrap van het operaseizoen van de […]

Marc als business developer

Project branded en sponsored content (een nieuwe inkomstenbron?)   Bij Media Groep Limburg is vanuit het projectteam innovatie (redactie, marketing, sales) gewerkt aan een mogelijk nieuw verdienmodel. Het ging hier om een nieuw fenomeen, de zogenaamde content marketing, ook wel sponsored of branded content genoemd.   Story telling was en is een “hot item” in […]

Marc en een meerjaren(communicatie)project

Een van de meest omvangrijke projecten bij Media Groep Limburg was het communicatieproject van de A-2 tunnel. Een infrastructureel meerjarenproject waarbij de communicatie met de Limburgers van groot belang was. Door het communicatieteam werden we uitgedaagd een communicatievoorstel op te stellen dat vanuit Media Groep Limburg breed werd ondersteunt en kon meegroeien met de communicatiebehoefte […]